-->

Suka-suka saya *_*

Views


saya suka senyum



saya suka famili saya
saya suka SMAP Labu



saya suka bercakap... memang diakui tuan punya badan dan kawan2 rapat yang mengenali diri ni

saya suka makan.. tapi yang sedap2 je.. hihi
saya suka berkawan
saya suka kawan2 saya.. dlm erti kata lain.. saya juga sayang mereka

saya suka aiskrim.. very da very
saya suka Yongseo couple
saya suka SNSD
saya suka CN Blue
saya suka baca novel Tunas and aA+bB
saya suka layan muzik kuat2..tapi menggunakan headphone or earphone



saya suka tengok bintang, kelip-kelip dan benda yang berkelip-kelip



saya suka orang senyum kat saya
saya suka orang yang baik ngan saya
saya suka menangis bila saya sedih.. hehe



saya suka menyendiri



saya suka mende yang pantang cute :)
saya suka apa yang saya suka
sebab saya tau saya suka apa yang saya patut suka.. :)

you know yourself better rite ;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!