-->

kerana jauhnya kita...

Views
mungkin sume orang pernah merasa hati x tenang, gelisah dan rasa mcm ada sesuatu yang mengganggu di fikiran.. perrnah terpikir apa jalan penyelesaiannya???
bagi aku, mungkin dengan mengingati Allah dan bermuhasabah tentang khilaf diri itu merupakan jalan terbaik utk mengubatinya..
kadang2 tanpa kita sedari, kita ad melakukan kesilapan terhadap seseorang.. menyebabkan dia jauh hati dgn kita.. hubungan manusia sesama Allah juga begitu.. hamba yang lemah memang x pernah lepas dari dosa..
lidah yang berbisa (lbih tajam dari mata pedang ni) kadangkala menyebarkan racun di hati insan lain tanpa disedari.. jadi, mohon la maaf selagi berkesempatan.. kasih sayang itu indah, kan2??
mohonlah rahmat Allah... dan sentiasa berdoa pada Allah supaya ditetapkan iman.. insyaAllah, hatimu akan lebih tenang.. dan yang lebih penting.. kau akan merasai sesuatu.. kepuasan dalam menikmati iman~ wallahualam

Bioinfo memang mencabar! haha

Views
bak kata orang dulu2... mana ada mende datang bergolek.. usaha tangga kejayaan.. mcm2 lagi la quotes yang tercipta nak menggambarkan susah senangnya hidup ni..
ilmu yang baru diperoleh kalu x digilap memang tiada maknaya.. ajarkanlah kepada yang memerlukan... Alhamdulillah, berkat kesungguhan group members ku berjumpa ngan Pn Asidah td.. dpt juga kami menyiapkan assignment bioinfo yang mmg nampak rumit, dan memang btol2 memeningkan kepala kalu wat di saat2 akhir.. huhu

hehe............................

Views
setelah berpenat-lelah petang tadi (gaya mcm baru lps lari 10x round padang je rasanye).. akhirnya aku berjaya menyiapkan blog utk kelas..
actually aku wat blog utk kelas utk senangkan hidup kitorang nanti bila fb da xde.. hihi..
memang rasa nak terkeluar biji mata nih ( siap dah terbayang biji mata bergolek macam bola golf da ) menghadap laptop lelame.. tapi, apa2 hal, aku bersyukur sgt2.. alhamdulillah
moga semua orang baik classmates, soulmates dan sewaktu dengannya beroleh kebaikan dari Biotech Zone tuh.. aamiin..
may Allah bless~
have a ton of assignments to do... rilex yayah.... hukhuk T_T

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...