-->
Views







Yang lepas biarkan ia berlalu
ambil pengajaran di sebaliknya

T_T

Exclusive Giveaway By Cik Bunny

Views








Giveaway ini dianjurkan oleh Inspire Bunny ditaja bersama NMA ShopButikpinkkuBunny Inspired dan Heart Inspiration (boutique) 



HadiahLEBIH RM100+!!!
TSHIRT COUPLE tajaan NMA Shop (Top Referral without any fraud clicks )
shawl/tudung/pashmina tajaan Butikpinkkuvouchers tajaan Heart Inspiration (boutique)Mustache dan Domokun corner bookmarks handmade tajaan Bunny Inspiredblogskins (pilihan pemenang) tajaan Bunny Inspired



apa lagi, sila terjah beramai-ramai


sory, x nak tag sesiapa..
kalu nk join, sila klik kat banner td k
gud luck ye ^^


sape minat Yuna, tekan sini
Yuna!

Don't be sad, but be awesome instead

Views





Don't be sad but be awesome instead...-Matluthfi90-



Manusia tak pernah lari dari melakukan kesalahan
tipulah bila dabik dada sepanjang hidup langsung x pernah salah sekelumit pun kan
sedangkan imbas balik life yang sehari nih pun, dah macam2 kesilapan kita dah buat








Usah berputus asa dengan rahmat Allah
teruskan perbaiki diri
Sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun lagi Maha Penyayang






Islam menyuruh kita untuk sentiasa memperbaiki diri bila-bila masa
Allah pun sentiasa bukakan pintu taubat dan keampunanNya kepada hamba2Nya yang khilaf ini

mungkin kita pernah melakukan dosa2 besar
sampai rasa down sgt2
mungkin juga kita rasa macam hina sangat diri ni

bila ingin berubah ke jalan yang lebih baik, pasti ada halangan
dicemuh orang sekeliling, dimaki hamun
ketika diri tiada tempat untuk meluahkan segala resah di jiwa
Allah sentiasa ada


dan kepada mereka yang terlalu 'judgemental'
stop acting childish








Allah berikan peluang kpd semua hambaNya
siapa kita utk mempertikaikan rahmat Allah
belum tentu iman yang kita miliki skrg
mampu bertahan hingga ke penghujung
jgn takbur, jangan sombong
ingatlah, dirimu itu juga punya khilaf yang tersendiri
doakan umat Islam hari ini
sentiasa di bawah naungan Ilahi











ya Rabbi, ampunkanlah dosa kami
dosa kedua ibu bapa kami
dosa guru2 kami
sahabat2 kami
ampunkanlah....
sesungguhnya kami mengharap keredhaan Mu ya Allah
aamiin ya Rabbal alamin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...