-->

:: down to memory lane ::

Views

serius sangat lama aku x update...
atas kekangan idea yang kering-kontang
dan mood yang x berapa nak membantu dalam perkembangan penulisan 
*blinkblink

kembalinya aku ke kampus UniSZA semester ni
menjadikan aku sebagai pelajar tahun akhir *officially... :)
tapi macam x percaya je yang aku ni sebenarnya dah makin tua.. ha ha
ok, tak lawak langsung

disebabkan pagi2 ni internet ok..
so, aku terpaksa bergelut untuk terus tidur atau menggunakan kesempatan yang ada ni
untuk melayari internet...
kesian kan? ha ha lagi

godek2 FB ngan blog rakan/junior/senior seangkatan SMAP Labu dulu
aku bahagia melihat mereka semua bahagia
ada yang dah bertunang, berkahwin, ada yang dah ada anak pun
how sweet 
#tears and overwhelmed

bila kenang balik every moments kat sekolah
I never expect that I will grow up as a woman.. ecece
apa pelik sangat ayat aku ntah.. ha ha

baru dapat tahu ade junior ex-roomate time F4 dl dh nikah...
with junior SMAP gak..
rupanya SMAPL ni banyak juga menemukan jodoh si jejaka dan dara
kekeke
tapi xdela bermaksud pergi sekolah tu dah niat awal2 nk cari jodoh kan
semua tu kan ketentuan Allah
;)


to all my friends out there,
including my akak2s, adik2s.. ha ha

I prayed for your happiness
dunia akhirat..
bentuklah akhlak kita menjadi lebih baik
buat diri kita, keluarga dan masyarakat
ingat moto SMAPL dl

Berilmu beriman dan beramal

#miss SMAPL so much T.T




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...