-->

Siapa yang paling dekat dengan kita sebenarnya?

Views






Cuba korang tgk dr pic atas ni
dah boleh agak kot jwpn ni

tapi, betul la kdg2 kita sendiri x sedar
bilamana semua insan meninggalkan kita
Dia tetap ada T.T

sebab Dia sayangkan kita
walaupun kita ni sering saja lalai padaNya
solat di akhir waktu, liat sgt nk solat sunat

rasanya kalu bf/gf sendiri yang lewat date, sti kita pn bengang gak
yela, asyik lewat je,
sayang pun leh ketepi

tapi Dia tetap tunggu kita minta keampunan dariNya

sungguhlah, hati ini hanya milikMu ya Allah :)
Allah is irreplaceable!

p/s: buat semua rakan blogger, sory blogwalking mcm siput sekarang
saje nk busy kan diri
thnks for those who drop ur comment here.. sayang korang :)
salam ukhwah

Weekend

Views

-seriously prefer blogging world than facebook'ing'-

layan lagu nasyid, kpop
buat assignment
sleepyhead all the time
*online-kalu x cmne nak blogwalking :)
chatting or hangout with friends
eating all the time

-typical student's life-
always happy ngan kawan2..
sekurang-kurangnya terubat hati rindu kat family :) 




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...