-->

::Sehari berpuasa, kegembiraan terasa::

Views
Alhamdulillah.. indah sungguh dapat bersahur, berpuasa bersama dengan keluarga di rumah:face64:


bila dipikir2 semula, dah lama x berpuasa kat rumah.. I mean puasa penuh kat rumah.. hehe :).. slalunya waktu bulan2 puasa ni kitorang banyak habiskan kat sekolah atau mana2 pusat pengajian lain.. dah hujung2 baru berpeluang nak berpuasa dengan famili..



papepun, aku bersyukur sangat2 sebab masih dikurniakan Allah rezeki dan segala nikmat untuk menikmati bulan yang penuh mulia ni.. setiap kali tibanya Ramadhan, perkara yang paling aku ingat.. kawan2!:face17:
sebab selalunya aku akan berpuasa dan berbuka dengan diorang.. hehe.. xpela, kali ni sume dh dpt peluang berbuka makan sekali dengan famili mesti semua orang suka hati kan?




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...