-->

::event pertama kami::

Views

alhamdulillah, berkat rahmat Ilahi, selesai sudah program solat hajat perdana serta bacaan Yasin smlm.. sambutan dari pelajar, ok la.. lgpn, rmai blik minggu ni.. hehe
pd mulanya, mmg ada sedikit mslh y x dpt dielakkan.. biasala tu.. kalu xde rintangan pn x best gak.. anyway, everything was settled down.. plus, kitorang combine ngan FUHA skali smlm.. and diorg pn provide foods gak.. kitorang just prepare kuih ngan air je utk budak fakulti.. rezeki Allah bagi, FUHA kasi kat kitorang mknn lebihan diorang.. ni la dikatakan 'durian runtuh'.. rezeki ada di mana2.. don't worry..
lgpn, mende baik apa slhnya berkongsi bersama.. kan2?
kpd sume y dtg semalam, syukran atas kerjasama anda.. dan semoga kalian beroleh rahmat dan mencapai kejayaan yang cemerlang di dunia dan di akhirat kelak.. InsyaAllah..
jgn lupa usaha juga.. jgn bertawakkal dl tnpa usaha..
jaga solat juga
gudluck!

study week.....

Views
starting from today..
study week is officially turn into chaos
a lot of revision need to be done
but still.. istiqamah is important
since I knew myself well
(last min study)
(^_^)
do not proscinate and keep fighting for your future yayah...
target for this sem: 3.75
hopefully will be fulfilled
InsyaAllah
~may Allah bless~
study mode.. always turn like this at the end.. haha, nevermind

Views
"Sesungguhnya hanya di sisi Allah ilmu tentang hari kiamat; dan Dia yang menurunkan hujan, dan mengetahui apa yang ada dalam rahim. Dan tidak ada seorang pun yang dapat mengetahui (dengan pasti) apa yang akan dikerjakannya esok. dan tidak ada seorang pun yang dapat mengetahui di bumi mana dia akan mati. Sungguh, Allah Maha Mengetahui, Maha Mengenal"
-surah Luqman, ayat 34-

janganlah kau mudah berputus asa kerana hanya satu kegagalan dalam hidup..
Allah tidak akan mengujimu andai Dia tahu engkau tidak mampu mengatasinya..
berusahalah selagi nyawa dikandung badan
tetapkan hatimu dengan iman dan taqwa
InsyaAllah, engkau akan bertemu jalan yang lebih indah
kejayaan dunia dan akhirat
wallahualam

bunga orkid di ladang FPB

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...