-->

......Yongseo love........

Views
selama setahun lbih aku layan Yongseo couple.. akhirnya diorg 'divorce' gak dlm WGM..
nak wat cmne.. bknnye couple btol pn.. just utk show.. aku pn terpaksa lepaskan diorg walaupun hati x bape nak rela..
kalau orang ckp aku korean maniac.. aku x setuju..
huhu..
sbb aku gila layan Yongseo je.. lagu2 korea pn aku dah kurang layan skrg nih..
maybe ada kebaikan di sebalik perpisahan or departure diorg dr WGM..
at least lps nih aku leh lbih fokus dlm study..
(think positive).. hihi
mmg ad gak rasa sedih di hati bila pikir dh x excited setiap sabtu nk bukak Yongseo pages..
aku nekad dh xnk layan WGM dh pas diorg abes..
bkn sbb aku bias or what.. cuma cukup2 la aku buang masa
masih banyak yang perlu aku perbaiki dalam hidup..
aku hampir lupa aku mempunyai tanggungjawab yang sgt besar sebagai hamba Allah, anak harapan keluarga..
dan tanggungjawab lain..
aku nak ucap thanks personally to Yonghwa and Seohyun yang buat aku rasa mcm xnk bercinta di dunia realiti..
mksd aku.. layan diorang pn aku dh rasa mcm aku bercinta ngan diorang.. hihi

Yongseo.. saranghae.. yonwonhi.... (luv forever).... <3

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!