-->

::aktiviti hilang bosan::

Views
petang nih, aku bosan gile.. so, aku pn cari idea nak men pe ptg ni.. then, aku jumpa pokok pe ntah kat tepi jalan... bila imbas balik zaman kanak2 riang dulu, aku selalu je main ngan pokok ni.. bila rendam dlm air je, benihnya akan 'pop' out... so, kita layan je wat ilang tension2 duk umah.. keke

actually, aku xtaw pe nme pokok ni... hehe.. sorry
amacam, bunyi macam bertih jagung kan? sory, imej x bape clear
and sory gak sbb byk beno background sounds kat dlm vid tuh.. haha
just for fun!
p/s: kalu ada sesiapa y taw pasal pokok ni, sila la share ea.. :)



update: berdasarkan morfologi dan aspek botani, aku rasa pokok ni merupakan pokok hempedu bumi
banyak khasiatnya (pokok herba rupenya).. hehe
ni link untuk mengetahui lebih lanjut tentang khasiatnya..
chill
khasiat hempedu bumi
yang ni ada ngan gambar sekali
Pokok hempedu bumi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!