-->

::klinik desa::

Views
setelah beberapa lama x menjejakkan kaki ke klinik ( sebab dh lama x demam), aku langsung xtaw prosedur kat klinik tuh.. by the way, cite nye begini.. adik aku demam.. emak and ayah suruh aku pimpin dan temankan adik aku jumpa doktor.. mula kat kaunter, kena tunggu giliran.. panas badan adik aku.. dah mencecah 39.6 degree celcius da.. tapi, xleh lawan aku lagi.. hehe.. dulu, aku demam mesti 40 DC.... then, adik aku kena amik ujian darah.. maybe sbb nak pastikan kalau2 kena denggi ke kan.. teringat plak zaman sekolah dulu.. aku selalu demam.. pastuh bila g hospital kerajaan, mesti kena buat ujian darah.. tapi, x sakit pun.. maybe sebab suhu badan aku terlalu tinggi kot.. lepas jumpa doktor, aku pun tolong amik ubat kat farmasi... abes cite.... adik aku masih lagi demam.. x kebah lagi... rajin2 makan ubat.... semoga cepat sembuh ye, Najwa..

" Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara"
1. Sihat sebelum sakit
2. Muda sebelum tua
3. Kaya sebelum miskin
4. Lapang sebelum sempit
5. Hidup sebelum mati

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!