-->

ber-blogging dan bercerita...

Views
best ke berblog ni?? lecehla.. x larat nak update hari2.. sume tuh pernah terlintas gak dalam kepala otak aku ni.. tapi, bagi aku blogging nih satu kepuasan dan juga medium untuk aku berkongsi maklumat dan pengalaman.. seronok berblogging ni sama macam scrapbook.. hehe, well, aku memang rajin decorate scrapbook aku.. penuh dengan gambar2 Kpop.. haha.. at least bila aku tgk content dlm buku tuh, terasa terhibur sbb aku jadikan semua ni sebagai hobi masa lapang.. bila stress, boleh baca apa yang pernah aku tulis..keke..
bercerita?? actually, sbg seorang blogger yang bagus, dia sepatutnya mampu memberikan pembaca2nya respons yang baik.. tapi, mungkin bagi aku masih setahun jagung dalam dunia blogging ni.. belum tercapai dek jari-jemari ni nak menyusun kata2 dan hikayat.. namun, akan ku cuba yang terbaik.. sekurangnya2, aku masih dapat kepuasan dan secebis ilmu yang berguna buat diri satu hari nanti...
may Allah bless~
smile can make us 'younger'.. ehem2..


senyum sokmo XD


" A smile is the lighting system of the face, the cooking system of the head and the heating system of the HEART"

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!