-->

:: Seorang kakak ::

Views

dulu, aku selalu terfikir, mampukah aku jadi seorang kakak yang baik kepada adik2 aku...
aku akui aku bukanlah seorang kakak mahupun anak yang baik kepada ahli keluargaku sendiri..
aku juga tidak pandai meluahkan apa yang terbuku di hati kepada insan yang aku sayang.. :face59:
terlalu berat sebenarnya tanggungjawab yang dipikul sebagai seorang kakak.. dulu aku mengimpikan seorang akak yang boleh mendengar masalah aku, berkongsi segalanya dengan aku..
mungkin itu juga harapan adik2 aku terhadap diri aku...


alhamdulillah, walaupun aku anak sulung, tapi aku x pernah kekurangan kasih sayang dari 'akak' yang lain.. terima kasih akak2 yang selalu disampingku di saat aku memerlukan seseorang... :)

aku mengaku aku bukanlah seorang kakak yang baik... tidak pandai menjaga dan merawat adik aku yang sakit.. hati aku ni sebenarnya sakit setiap kali aku memarahi adik2 aku.. bukan bermakna aku tidak menyayangi, cuma kadangkala mood aku kurang baik.. aku hanya mahukan yang terbaik buat diorang, cuma... biarlah.. aku saja yang mengetahui... 


sempena Sister's day ni, aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan... akak sayang adik2 akak.. dan akk harap sangat korang jadi insan yang berguna pada keluarga, agama dan negara kelak.. akk sentiasa doakan korang bahagia dunia akhirat.. semoga kita mampu bertemu lagi di syurga nanti bersama2 keluarga tersayang.. insyaAllah... :face12: 


to all insan yang bergelar 'kakak', just express your love to your loved one... and I would like to send my appreciation towards all your sacrifice and love for being a sister..... may Allah bless~


:125:




":face16:Your sister has been with you through good times and bad. Treasure the warm memories and tell her you love her :face16:"

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!