-->

sapa nak kad raya??? angkat tangan!!!!

Views

sebelum start mukadimah ni, aku terfikir sesuatu.....:face14:



rasanya dah lama kot x hantar kad raya by Pos Malaysia kan? :118:


sejak2 era sms :24:dan ecard ni muncul..


almaklumla bak kata orang lagi cepat sampainye..


tapi aku lagi suka dpt kad raya drpd ecard.. :face2:


seronok bila p cik posmen hantar kad kat depan rumah.. :face18: surat aku ke tuh?
tertanya-tanya siapa penghantarnya.. ingat juga dia kat aku.. hehe.. :face49:mcm2 la aku nih


actually tahun ni aku terasa mcm agak rajin nak menghantar kad raya buat teman2 aka sahabat aku yang sentiasa ada untuk aku waktu susah dan senang.. token of appreciation la nih.. :k:
sort of~ :face56:
lagi satu, aku nak tambahkan keje pak cik2 posmen tuh :face50: tade ah, memain je.. x baik buli org bulan2 pose ni
tujuan utama sebab nak bg kwn2 aku hepi je kot dpt kad raya :) the rest, let them be~ hahaha
:face64:
buat sahabat yang bertuah (ecece, mcmla nk dpt award) tggu pak cik posmen menjalankan tugasnya ok.. daa~ :102:

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!