-->

nak start merapu... blablabla

Views

hehehe
seronoknya balik rumah baru2 ni

g jalan2 kat Pusat Sains Negara Cawangan Kedah
naik Menara Alor Star
main bowling
memang enjoy sakan la

ok, enough said mmg best ^^


tu bukan main point entri ni senanye
entri ni more to sweet cheesy feelings inside
muahaha
can feel the mushy part already la

senanye kan, aku dah lama x suka orang
maksud 'suka' disini more to crush la
bukan love palsy or whatever it names

sekarang pun, aku xde minat sesape kot
yang boleh wat adrenalin ni mengalir dgn pantasnya
ahaha.. apa la plik sgt ayat aku ni kan

cuma, aku skrg mudah suka dgn org y senyum 3 saat dgn aku
senyum y ikhlas
rasa mcm hati dh jadi mcm ala-ala taman bunga tulip je
suka sgt

by the way, aku mmg suka mamat yang ada 'eye-smiled'
macam ni

alolo.. cute kot
ahahaha
gilo la ko Yayah kalu bab2 merapu ni kan

ok.. the end



1 comment:

  1. naek menara lostaq?
    huhu ceq org kedah tp stakat ni xnah lg r nek menara 2..huuuu memalukan!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!