-->

Happy belated birthday!

Views
kenapa bila umur kita makin meningkat, kita sering mengabaikan perkara yang remeh? mungkin tak semua, tapi... aku salah seorang daripadanya.....
my fault 

dulu, aku akan cuba mengambil kesempatan walau sesibuk manapun untuk wish gak kawan2 lama aku terutamanya dari SMAP Labu bila tibanya hari bertuah diorang.... Ye, wish yang sangat simple tapi mampu membuatkan hati penerimanya tersenyum walaupun tanpa hadiah dihulur.. perkara itulah yang sangat aku cuba terapkan dalam diri aku untuk terus mengingati dan mengukuhkan lagi persahabatan kami semenjak hidup berjauhan... 

to those friends... Nurul Faizah Fariza (050990) and Laila Azwa bt Hassan (090990)I'm really sorry that I didn't even say this simple wish to both of you... I did actually but not by texting any messages to you .. only praying the best for you in the world and hereafter... I'll always keep that prayers along with me... until I die... 

I love you.. 

and thanks for all those cherish memories that you've been shared with me for those years since we are together :)                                        
            
"We each take different paths in life, but no matter where we go, we take a little of each other, everywhere."

                                                                                                                                 Sincerely,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!