-->

Entri Special untuk Najmi

Views
 Kehadiran Najmi (my last brother) bukanlah sesuatu yang aku impikan setelah berumur hampir 20 tahun ketika itu.. rasanya bila dengar mak mengandung time matrik tuh, ada gak la rasa macam serabut kepala otak ni.. bukan apa, jauh sangat beza umur kami adik-beradik nanti... dah leh jadi mak cik Najmi dah T.T 




sangat x best feeling time tuh...


tapi bila mak dah nak bersalin.. hati rasa berdebar... 


tanda nak bersalin sudah hampir.... haha, xdela... suka sbb excited sangat.. sape x suka baby kot... tapi, mula2 lahir, x dapat tengok dia.. 


sbb dia masuk SCN.. (Special Care Nursery).. selalu budak2 yang kena penyakit kuning ditempatkan disitu.. 


Alhamdulillah, adik aku selamat dari penyakit2 tuh.. cuma ada sedikit kecederaan di kepalanya waktu nak vacuum 'suruh' dia keluar ke dunia baru ni.. 

haish, kecik2 ketegaq dah adik aku nih.. hahaha

And, alhamdulillah jugak sebab segalanya selamat :) mak dan anak... and of course, aku tersangat la happy dapat adik baru.. yang diberi nama sendiri oleh aku... well, I kan anak sulung.. hehe


aku bersyukur sgt sebab sejak kehadiran najmi dalam hidup aku, aku sentiasa rasa happy dan terhibur dengan keletah dia.. and aku notice something... dia lebih mengikut perangai aku... compared ngan adik-beradik yang lain.. 
antaranya ramah x bertempat.. hahaha.. still, I love him as the way he becomes right now ^^


Najmi, akak sayang and rindu kat hang sangat .....mmuuaah!




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!