-->

Sungguh aku rindu#

Views

bila aku ada masalah
aku selalu gak tertanya-tanya
kenapa lah hati aku gusar sgt

maybe sbb aku ni perempuan
mudah serabut walhal masalah hanya sebesar zarah
mula la muka ni tunjuk symptom 'moody' je

alahai perempuan
aku pun perempuan

perempuan memang sensitif dan kadangkala bila dirundung sesuatu masalah
mulalah hati ni berkocak dengan pelbagai persoalan dan kekeliruan
yang kadang2 membuat diri mengeluh dan jadi x keruan


seorang sahabat tiba2 menghantar SMS
yang berbunyi begini:









Menitis airmata aku membaca mesej yang benar2 membuat aku sedar
walaupun sahabat2 baikku jauh di mata
tapi aku rasa 
yang aku bukan keseorangan


sesungguhnya dlm kesusahan dan kepayahan
aku mengerti erti persahabatan
aku lebih mengenali dan menyayangi mereka


dan sungguh Allah telah menghadiahkan aku
sahabat2 yang sentiasa menemaniku susah dan senang


ALHAMDULILLAH
T.T


Thanks Farah Izzati.. in sha Allah, kita sahabat dunia akhirat


ya Allah, rindunya hati ni pada mereka
hanya Engkau yang tahu



6 comments:

  1. bertuah tuan belog ada kawan yang selalu ada disaat kita memerlukan..=)

    ReplyDelete
  2. bagusnya ada kawan yg mcmtu.:) pulak tu dia hantar tiba-tiba macam tahu tahu je awak tengah runsing :)

    ReplyDelete
  3. kawan macam ni lah yg kita perlukan di saat kita dirundung kesedihan.bertuah awak ada kawan caring mcm ni :)

    ReplyDelete
  4. sahabat yang baik akan selalu hadir tatkala hati kita gundah. Alhamdulillah.. kamu punya itu.. ^^

    sentiasa sabar dan terima kehendak Allah pada kita ye.. =)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. mmg dia seorang shbt y baik..

    ReplyDelete
  6. bsyukur coz awak mempunyai sahabat2 yang baik..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...