-->

special entri... >< ottoke............

Views
dear yayah.. aku rindu sangat kat famili.. Yongseo couple.......... huhuhuhuhuhuhuhu
serius aku tgh tension tahap cipan sekarang nih.. ottoke??????????
ya Allah, tolonglah lepaskan belenggu hati aku ni..
tadi tpon mak pn asyik kuar je airmata nih.. non-stop.. aku mmg rasa nak lepas je.. bia all out.. tp aku x terpikir lak y mak aku sti risau ngan keadaan aku skrg.. phm2 jela aku nih manja sket.. lgpn, da lme sgt aku x jumpa famili.. sedih+sepi+rindu sume dtg sekali.. mau x sakit jiwanya aku.. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..............
kalau nak diikutkan hati, nak je aku wat bungee-jumping skrg! leh gak jerit mcm org gile pastuh gelak sorg2... tp kang ad lak org tpon ambulans hospital tanjung rambutan naya lak aku.. mak...............
yayah.,...
ko ad wat salah kat orang ke>>???
apsal mood down sgt nih??????
td aku da tgk markah test physio.. ya Allah, rasa mcm batu dari tingkat 12 jatuh atas kaca.. mcm tu la hati aku berkecai menjadi serpihan yang halus menusuk... gile teruk........ T_T
nsib baik plant protect ngan soil sc ok sket.. kalu x mmg aku rasa mcm nk ketuk pale kat dinding... tension
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hurm.. arini sume mende aku wat x jadi....... cmne la..
g hospital nk derma darah pn x lepas.. pastuh blik2 naik bas, aku lak ter'over' excited state.. then memekak dlm bas smpai ada senior yang x puas ati sbb bising sgt.. sory kak, x sengaja.. actually, aku mmg x perasan y kitorang je bising kat situ... ampun la kak ek....
y pasti, aku rasa arinih totally bad day bg aku... huh.. apela nasib.. tp blom smpai tahap malang lagi kot..
(sedapkan hati)
................


p/s: this entri need to be highlight.. if still cannot see, u may not seem to live longer.. haha.. cold joke LOL
ekspresi muka yang comel.............
my dearest adik, najmi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!