-->

:: Udah2 la tu::

Views
hurm.. setelah agak lama menyepi.. tetiba rasa mcm nk luahkan apa yang aku rasa lepas tgk 2 artikel pasal group Malaysian yang ala-ala nak tiru Kpop style.. adeh la.. kalu korang free2, try la google 24:7 ngan Gula2.. haish, bukan nk kutuk.. cuma rasa mcm x best je bila diorang buat pose cmtuh.. kalu Gula2 tuh leh tahan la gak sebab diorang pmpuan.. mostly non-Muslim.. so, mmg x kesah la pakaian diorang cmtu.. tp 24:7 tuh mmg lgsg aku xleh terima.. hurm...
*sigh
baru2 ni pn ada artikel dlm paper yang statement nye lbih kurg begini.. Awas, remaja terlalu fanatik dengan Kpop.. heh, plis la.. kitorang minat je k.. bukannya pegi menagih ke, merempit ke.. that's what we called hobby.. slh ke ada hobi mcm tuh??
plik2..
artis kita sendiri pn ada pengaruh masing2.. normal la tuh bila kita tend nk minat something different.. lagi satu, pakaian yang menjolok mata?? setahu aku la, Korea mmg pakai mcm tuh.. diorang bkn islamic country mcm kita.. kita sendiri pn ada je pakaian yang menjolok mata, so, baik tegur y dekat di mata sblm menerjah orang di sana..
memang saya akui, saya pn leh dikatakan fanatik gak.. tp setakat nih leh agi pikir baik buroknye.. nk tgk movie pn kalu dh byk sgt elemen2 y x elok.. aku x layan gak.. pikir2 la sendiri ek....
however, aku still fanatik dgn Kpop.. ahaha.. mak ayah aku pn x oppose since diorang taw ni la hobi aku.. tq2.. :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!