-->

Aku bakal merindui 2011# :)

Views


2011 banyak memberi makna tersendiri buat setiap individu
dan yang paling penting
I've been through it well in bad and good times
sebab dlm kepahitan aku enjoy segala experience yang aku dapat 
^^
sekali-sekala kena gak jd positive thinker kan

#aku mula mengaktifkan diri dalam pelbagai aktiviti fakulti mahupun persatuan
-ni gara-gara nk dpt markah merit.. haha

saje je letak gmba ni.. nmpak sket buat keje.. muahaha


# herbarium and insects collection yang sgtla..........
korang isi sendiri tempat kosong tuh

tapi, best gak
sebab hasil dia blh tahan
ok, nak compare ngan orang yang memang buat awal ngan 
aku y last minute ni memang x aci la kan
better something than nothing kan..
huhu, sedapkan hati


Mikania micrantha


insect x banyak mcm org lain.. huhu

#pertama kalinya aku menjejak kaki ke negeri yang xpernah dilawati selama ini..
-aku g Johor ngan coursemates, siap masuk paper Utusan agi.. huhu
bajet femes jap


# I've bought a camera.. at last.. 


Haha
tapi yang cikai jela
y ada lens besar2 tuh....

lepas keje kot... heee

banyak kot..
so, aku nk letak je pic
haha
malas dh nak menaip
1st time wat insect collection-LI dolu2#

postharvest lab-LI#

UniSZA banjir!!

Taman Tamadun Islam.. ala, y ada Masjid Kristal tuh ^^

Join aktiviti MPP, and got the 2nd place. Go, Biotech!

g tgk gajah.. besar woo

Tasik Kenyir.. 1st time being there

kaya dgn buah-buahan-LI#

sukan fakulti... sadly, we lost.. better trying!

semangat support FPB! siap pkai bj kurung agi (br abes kelas)

Sepupu accident malam rye aji T.T alhamdulillah, dh ok

Class trip ke UPM

rombongan jemaah BZ (insect hunters)

men x ingat dunia... hoho, saya kah?

1st time masuk fitness room.. excited kot! hehe
Oops, sorry...
byk sgt pic..
hahaha
by the way, I'm looking forward what will happen next in 2012

#Yesterday is a history

#Today is a gift
#Tomorrow is a mystery.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!