-->

Kisah Cintaku*Mimpi part 1

Views
Lenanya aku tido semalam
dh mcm rupa katak pn ada
adeh, sangat x ayu ok.. peduli hapa aku :)

Senanye, (blush sorang2), semalam aku mimpi someone
aku mimpi aku bonceng motosikal dengan someone ni
omo, so sweet
ish, kan best kalau dia tuh suami aku.. muahaha
gatal mode switch on
tapi, dalam mimpi memangla sumenye indah2 belaka
ah, x kira, nak gak cite wlpn xde kaitan dengan seisi alam

and the truth is, I knew that 'someone' in my dream
ahahaha
and y peliknya, cmne leh ttbe dia masuk mimpi aku
sblm nih pn xpernah bercakap pn ngan dia
and sampai sekarang pn aku rasa 
aku memang x bercakap dengan si dia
mimpi memang pelik kan
tapi
takkan jadi kenyataan
nama pun mimpi

Ok, tamatlah sudah kisah 'cinta' cempoi aku ni.. ahahaha
sangat x best
tapi sangatla x best kalu aku syok sorg2.. muahaha
ok, harap2 lepas nih leh mimpi jumpa jejaka handsome

Silakan datang wahai 'jejaka2 hencem' dlm mimpiku
*x abes2 :)




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!