-->

Waktu Kecik2 Dulu.....

Views
Salam semua...*not shake hands k
Hari ni jom kita imbas memori daun pisang
eh, silap..
memori zaman kanak2..
masihkah kau ingat......

ok
waktu kecik2 dulu... aku x suka warna merah
mak aku cakap
sebab aku gatal mulut g makan cili merah mcm makan strawberi

yummy~
tapi sebaliknya bila btol2 rasa..
pedas gile smpai meraung mcm orang gila
mcm ni la kot rupa aku bila mkn cili time kecik2

mak aku la cite balik..
aku dh x ingat
maybe sebab trauma kot.. kekeke
sekarang, aku dah x takut nak mkn cili..
nice progress what ^^


aku suka minum kopi
lagi-lagi kalu blh celup kuih2 dlm kopi tuh
nyum-nyum...
pastuh kalu air tuh panas..
letak dulu air dalam piring then tiup nak bagi cool sket air tuh
sape slalu buat ni, angkat tangan~
siap kalu pergi umah org lain
soklan yang aku tanya tuan rumah adalah:
"Takde air kopi ka nek?"
wlpn tuan rumah tuh langsung xdikenali..
Hoho..

nmpk sgt muka x malu XD
tapi sekarang aku dah jarang amek minuman berkafein mcm kopi, nescafe
kopi skit2 blh la..
nescafe langsung tekak xleh nk terima, perut xleh digest 

aku seorang y sgt degil dan kuat merajuk
ok, part y degil tuh still in my bones k
haha
cumanya, kuat merajuk tuh dah beransur-ansur lenyap dari dlm diri
maybe sedar kot bila makin tua, xde orang nak pujuk..
olololo

and waktu kecik juga, aku selalu je main masak2, terpacak kat depan tv tgk hindustan( siap Cikgu cakap aku ni hantu hindustan, yeke???)
seorang y sgt senyap * skrg sgtla kontra..potpetsana potpetsini
life aku mcm anak gadis kecil yang comel di kampung *ehem.. ehem
tapi seronok kan zmn kecik2..

sape setuju?
SAYA, huhu
miss the old days
but I appreciate what goes in present and future~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Early Enrollment SEAT SALE - Ends Tomorrow!